Elektronické objednávanie stravy

Pri elektronickom  objednávaní  stravy na internete postupujte podľa nasledujúcich pokynov:

 

Registrácia služby

1. Na registráciu služby je potrebné mať zriadenú mailovú adresu, ktorú uvediete  v zápisnom lístku /prihláška/ na stravovanie. Po odovzdaní zápisného lístka v kancelárii referentky pre evidenciu stravovania Vám budú zaslané prihlasovacie údaje na elektronické objednávanie stravy.

Užívateľ -  obsahuje  čísla a písmena bez diakritiky

Heslo – obsahuje  čísla a písmena bez diakritiky

Užívateľovi budú zasielané správy :

-   potvrdenie objednávky

-   nedostatočná výška konta

-   neodobraná strava

-   mesačný prehľad

Heslo a  email  môžete kedykoľvek neskôr zmeniť po prihlásení do systému v sekcii Nastavenie užívateľa.

 

2. Od nasledujúceho dňa po registrácii máte prístup k objednávaniu stravy na internete: www.strava.cz . Tu zvoľte vo výbere zariadenia číslo 9612.

3. V prihlásení užívateľa vyplňte užívateľské meno  a heslo.

4. Pre objednávanie stravy potvrďte položku Objednávky stravy vľavo hore. Vykonajte požadované zmeny svojich prihlášok a odhlášok. Zmeny nezabudnite uložiť pomocou voľby   Odoslať.

5. Zo systému sa odhláste potvrdením položky Odhlásenie užívateľa.

Ďalšie pokyny, podrobnosti a návody nájdete na www.strava.cz.

 


Kalendár podujatí

Predchádzajúci mesiac Október 2021 Nasledujúci mesiac
Po Ut St Št Pi So Ne
  1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31